»

luinel-kaya:

I bet he misses his humbug hair.

hellaoptile:

you know how when you go to a concert or show of some sort and the person on stage is like “HOW’S EVERYONE DOING TONIGHT?!?!?!?!” and the audience cheers back? why? you’re not answering the question, you’re just yelling. imagine if we did that in daily conversation. “hey jeff, how are ya?” and jeff just starts screaming and clapping in your face

  • me: i'm sorry, it's just it's been a bad day
  • me: of a tough week
  • me: of a bad month
  • me: of a terrible year
  • me: of a dreadful existence

John Watson ➙ Taking off his jacket.

Muse live at the Olympic Stadium: one gifset per song
18. Uprising

richarcl:

tbh i literally say “literally and tbh” literally all the time tbh

nwohere:

Prettiest little place I’ve ever been to it was so quite and lovely I wana stay forever

the-absolute-funniest-posts:

dangerhamster:

Homer and Lisa’s relationship is one of my favourite things ever. He spent this entire episode trying to convince Lisa that she was beautiful, and he insisted to Marge that he wasn’t just saying it as a father, he genuinely believed that Lisa was the most beautiful girl in the world. Not to mention the fact that this episode ripped the shit out of the idea of child beauty pageants and how the self esteem of girl’s is diminished in general.

unhellla:

i loooove this picture i took of hayley the other night :))

  • family member: i haven't seen you in forever when i last saw you you were so young and little you've grown so much!!!!
  • me: haha yeah
  • me: (i have no idea who you are)